-dilemma-

By mishimoshi

March 6, 2009

Tags:

Category: my lOve story

Leave a Comment »

ini kisah antara aku dan dia.

bukan aku dan kamu.

tapi “antara aku dan dia”

tidak dapat ku tafsirkan bagaimana perasaan ini.

perasaan yang tiada jawapan.

hanya Yang Maha Besar mengetahui jawapan dalam persOalan hatiku.

Oh Tuhan,aku tidak menafikan cinta itu anugerah.

tapi cinta itu adalah sebuah anugerah andai bersulam kecintaan kepadaMu

bukan kerna nafsu.

Oh Tuhan,sepanjang aku bernafas di alam ini.

aku bersyukur kerna diberikan kesempatan untuk merasai cinta.

dan mengerti apa Erti sebuah CINTA.

andai aku bisa menceritakan kisah cinta ku, mungkin kamu akan membenci aku.

kerna aku sendiri pernah membenci diri ini pabila mengenangkan kisah2 Cinta yang telah aku lalui.

ya,aku tidak tipu kamu.aku jujur.

aku benci diri aku kerna mudah jatuh cinta

mudah sekali.

Ohh.itu kisah dulu.kisah masa silam.

walaupun aku pernah merasai pahitnya cinta,

aku tidak serik.tidak pernah.

aku sendiri keliru dengan diri aku.

.ah,biarkanlah yang lepas itu.

usah di ingati.

semOga kisah aku dan dia akan berkekalan hingga ke syurga. ameen.

dOakan kami ye.

♥ASSALAMUALAIKUM CINTA.

Leave a comment