selamat datang 2010

By mishimoshi

January 1, 2010

Tags:

Category: my memories

6 Comments »

dear mier,

selamat tahun baru.happy new year πŸ™‚

banyak harapan dan impian.semua nya indah2 dan gembira.

semOga semuanya menjadi nyata.

dan..tiba2 aku tersedar dari lena yang panjang. i forgot how to becOme a sweet persOn. especially to dearly sOmeOne. i’m very sOrry.don’t mad at me.we are just like chocolate cake and strawberry. choc cake alone is yummy.but Β it goes yummier with strawberry.am i right? *monologue*

dan..dear mier,hari ini merupakan hari terakhir aku menjejakan kaki ke klinik-bertarikh 31 disember 2009. banyak perkara yang aku telah belajar.yang pasti,aku dan kamu bukan insan yang sama. hari ini bertukar menjadi sejarah untuk esok.betapa sayu pabila mengenangkan sejarah bukan? tidak kira ia suka atau duka. semuanya membawa perasaan ke dalam hati.. orang2 selalu berpesan,hargai setiap detik yang ada. orang pesan. aku pun nak pesan yang sama kat kamu,bOleh?

ok..sebelum tutup ceritera aku hari ini.aku ada satu lagu untuk kamu. THE CORRS yang nyanyi. saya teruja dengan doctor yang pakai gown merah tu.dan dia suka THE CORRS. dan aku pun suka dengan lagu mereka.

au revoir 2009 😦

bienvenue 2010 β™₯

hep hep hep hepi new year everybOdy ^^

p/s : sorry,there is no pic today.

loves,

mishimOshi

6 Responses to “selamat datang 2010”

  1. salam mira..
    lame x mengomen πŸ˜‰
    mira saje ke buat title selamat datang 2011 tu?
    debo da saye..kot2 saye yg tersaloh =p

    k mira, moge berbahagie selalu
    *luv*

  2. huuuu
    ya Allah..tersilap..
    terus je 2011
    hihi..
    xbese ngn 2010 kn..
    luv u tuu ami chan

  3. selamat tahun baru mimi!

  4. Selamat Tahun Baru ^_^
    Kullu sannah wenti tayyib =)
    Semoga tahun ni lebih baik utk kita…
    Apa azam mira thn ni?

    • thanx azim ^^
      kullu sannah wenta tayyib jugak.
      iAllah..ameen.
      azam tak specific sgt.
      semoga jd baik dari sebelum ni.

Leave a comment